Sunday, August 20, 2023

OBINIGWE SHOW ME WAY

Show me way
Make I no for loss
'cos I no fit do 'em on my way 
Countless of sleepless night
I don burn the midnight candle to the brim.

Hoping and praying 
Say one day that one mail go drop
And the dream go make sense
Obinigwe show me way.

Make I no for waka far
Keep me close to You
Make I no for go do another man hustle
Just take my hand carry me
'cos I no fit walk without you.

I don dey waka since
But e bi like say 
destination still dey far 
From where I stand 
I no want to stand without you by myside.

Make I no for waka alone
Cos I no won come alone
Hold my hand papa God
Journey still far so one day
I go reach my dream destination.

Bcos e don tel wey I dey 
For Heaven court dey call your name
Make you for run this package for me
Show me way make I no for miss road
Obinigwe show me way.

No comments:

Post a Comment